Heeft iemand ervaring met prepaid dongel en gebruik van skype?

Voor iemand die tijdelijk in Nederland is en wilt skypen af en toe zoek ik een geschikte dongel.

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niet of je al een mobiel Internet abbo hebt, maar het beste kun je dan bij die provider vragen naar zo'n dongel.
Meestal zijn het bundels en dan ligt het eraan hoelang die persoon hier is, een kwartaal bundel is dan meestal het goedkoopst, dan kun je voor 50 euro 1000MB gebruiken.
Of loop gewoon eens langs de belwinkels van T-Mobile en Vodafone, dan kun je zien welke optie het beste is, want er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden.