Ik zoek community's..

die te maken hebben met muziek. :) Kunnen jullie mij helpen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Bijvoorbeeld sites waarbij je een account aan moet maken en dan muziek kan toevoegen die je leuk vind..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik ben moderator op deze site.
Er is ook een Nederlandtalige community
Wanneer U Nederland of België als locatie kiest wordt trouwens indien gewenst alles in het Nederlands (Bel..ook Frans) vertaald.
De site is zeer uitgebreid . Ik zit hier al 9 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechstreeks music uploaden kan hier wel niet , maar er zijn talloze mensen die U hier kunnen helpen. want hier wordt heel veel uitgewisseld;
Dit is mijn web page:
http://rateyourmusic.com/~beestie