Is dit mogelijk op Twitter?

Kun je op Twitter zien wie je allemaal een 'Follow Request' hebt gestuurd? (zodat je dus ziet welke twitteraars jou nog niet hebben geaccepteerd om te volgen)

Als dit niet op Twitter kan, kan dit dan via een speciale Twitter app/site?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is niet mogelijk. Twitter geeft die informatie niet vrij.

Je ziet het alleen als je naar het profiel van die persoon gaat.

Maar het maakt toch niet uit als je follow request niet accepteren? Je ziet hem of haar vanzelf wel in je Timeline verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt! Het laatste klopt wel, maar ik vind het handig om te zien welke personen ik al een 'vriendschapsverzoek' heb gestuurd. (zoals bij Hyves)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is wel handig. Misschien zelf een lijstje bijhouden? Totdat Twitter het aanpast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor is het helaas te laat denk ik. Maar toch bedankt! P.S. Ik geef je het 'Beste Antwoord' haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik kan hem nog niet sluiten...

Andere antwoorden (1)

Kort gezegd neeh dat kan niet