Hoe kan het dat ik in facebook bepaalde personen die mij hebben uitgenodigd niet kan vinden?

Als iemand mij op een mail-account dat ik niet aan facebook heb gekoppeld uitnodigt, en ik ga vervolgens inloggen en zoeken in facebook, komt het maar wat vaak voor dat ik die persoon niet kan vinden, zowel binnen- als buitenland. HOE kan dat nou??? Ik copiëer de naam uit de aanvraag om als zoekterm te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dan heeft deze persoon in zijn of haar privacy instellingen gewijzigd dat hij/zij niet gevonden wil worden via het zoeken.

Toegevoegd na 4 uur:
Deze optie staat onder: Account -> Privacy Settings

Connecting on Facebook
Control basic information your friends will use to find you on Facebook. View Settings

Search for you on Facebook
This lets friends and family find you in Facebook search results. Set this to Everyone or you could miss friend requests.

(Sorry, ik heb Facebook in het Engels staan, bij jou ziet het er mogelijk anders uit).
Als deze optie op bijvoorbeeld friends only staat, kun jij deze persoon niet vinden via zoeken.

Ik zou deze persoon een mailtje sturen, met de vraag of ze jou dan willen toevoegen als vriend, met het juiste mailadres.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heyyy TNX!! Ik ben niet zo'n intensieve facebook gebruiker en log er niet bijster vaak in, en die instellingen waren me helemaal ontschoten. Maarrrr ik heb het wel in het engels. Ben al met computers bezig sinds 1981, en heb een gruwelijke hekel aan OS, of een applicatie, in het nederlands. Tnx again.