Zijn er bureau's die ideeën verkopen op het gebied van diensten op internet?

ben zelf niet zo creatief in het bedenken van een idee om een bedrijf te starten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je wilt wel een bedrijf starten op het gebied van Internet-diensten ?!?

Antwoorden (2)

Als iemand ideeen heeft gaat hij daar geen bureau in op starten maar maakt die ideen zelf ten gelden
13 jaar geleden
Niet zozeer het idee voor de service zelf, maar wel domein namen. Door goede domein namen te bekijken die te koop staan, kan je op ideen komen voo reen internet dienst. Echter: Er zijn nauwelijk diensten die bedacht zijn, en niet al een keer op internet gebracht zijn. Zelf creatief zijn is echt nodig als je wat nieuws wilt: Iemand die een extreem goed vernieuwent idee heeft kan beter een programmeur in dienst nemen om het uit te werken dan het idee te verkopen.

Maar kijk even hier: http://www.greatdomains.com/search/searchresult.php4?partnerid=32392&language=us