kan ik op me mobiel gratis internetten? M'n browser is belkin. Mijn mobiel is een LG cookie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee, 3G kost geld... Wi-Fi heeft ie niet... dus het kan helaas niet gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je browser en telefoon hebben we niks, als je wifi hebt kan je gratis internetten anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alleen gratis internetten als je WI-FI hebt, dan maak je van je telefoon een soort modem en kan je surfen als er iemand zijn internet openbaar heeft gemaakt en dan is het wel gratis. WIFI kan je vinden bij je instellingen. Onder "netwerken" waarschijnlijk.

Als je het niet hebt, dan kost het geld. Dan ligt het aan je mobiele provider hoeveel het kost. En dat kan je weer nakijken op hun website.