ik heb windows vista, waar ik 2 accounts op heb, maar nu kan ik op de beheerders account niet op internet en op die andere wel hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

die ene gebruiker heeft misschien wel verbinding en die ander niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk als je vermeld dat je niet op internet kan.

Heb je wel een IP van de modem ? Maak je verbinding met je ISP. (ziggo/xs4all/...)
Heb je de IE rechten goed staan ?

Misschien toch even vermelden dat je met je admin account er net voor moet zorgen dat je niet teveel op internet zit. De admin is er net om ervoor te zorgen dat de PC goed blijft werken, om drivers en dergelijke goed te beheren.