Als ik iets plaats op facebook, kunnen vrienden van mijn vrienden dat dan ook zien?

Stel dat ik een youtube link op mijn facebook zet. Mijn vrienden zien die dan. Maar zien de vrienden van mijn vrienden dat youtube filmpje dan ook? Of moeten die vrienden aan mijn lijst in Facebook zijn toegevoegd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Plaats je die link dan op je prikbord? Rechtsonder (links van de knop 'Delen') zie je een slotje staan, en als je hier op klikt, kun je kiezen wie dat dan mogen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt bij elk bericht dat je plaatst zelf instellen welke personen het wel en niet kunnen zien.
Kimath