Hoe wijzig je in Outlook je e-mail adres?

Vandaag is er een monteur bij me langs geweest omdat ik van provider ben veranderd. Hij heeft het e-mail adres ingesteld dat de KPN mij verstrekt had. Ik wil echter een ander e-mailadres met mijn eigen naam voor de @. Omdat hij al een half uur over zijn tijd heen was en hij dit instellen en veranderen van het e-mail adres eigenlijk helemaal niet hoefde te doen vroeg hij mij het zelf te veranderen in wat ik eigenlijk hebben wil. Ik vond dat best maar nu kan ik nergens vinden waar ik het veranderen kan. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Het beste antwoord

bovenin de balk extra aanklikken en dan accounts aanklikken en dan toevoegen.succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

extra accounts oude verwijderen nieuwe toevoegen.
pc opnieuw opstarten.stuur een e-mail naar jezelf of ie het doet. bijvoorbeeld nieuwe emeel@kpnmail.nl
test test
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bijna alle internetabonnementen krijg je standaard automatisch een e-mailadres toegewezen. Dit is het e-mailadres dat nu door de monteur is ingesteld.

Daarnaast kun je vaak zelf extra e-mailadressen of e-mailaliassen aanmaken. Het verschil is dat een e-mailadres een eigen postbus heeft en een e-mailalias bij een al bestaande postbus met e-mailadres hoort.

Je kunt meestal inloggen op de webpagina van je provider met de gegevens van het standaard e-mailadres waarna je allerlei diensten kunt aan- en uitzetten en dus ook extra e-mailadressen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan best waar zijn wat je zegt. Ik belde KPN en ze hebben mij dat tijdelijke adres gewoon laten wissen en een nieuw adres aan laten maken. Is toch veel makkelijker dan te zitten met een adres dat je niet wilt en nooit zal gaan gebruiken.