(Hoe) kun je gratis een gesprek opnemen/recorden via Skype?

Moet onbeperkt gratis zijn of in ieder geval minstens voor een uur. Liefst onbeperkt want ik kan het nog eens nodig hebben. Anyone?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb het over plugins of losse software voor skype om een geluidsopname te maken. Losse apparaten heb ik even geen geld voor en vind ik niet nodig voor alleen maar een gespreksopname. Ik moet er niet van alles voor hoeven kopen.... sorry als ik hierin wat onduidelijk was :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dat kan prima met een ouderwetse cassette/opname recorder waarbij je een verbinding moet maken tussen jouw computer en de micofooningang van je cassette recorder. Hierbij moet je wel rekening houden met de ingansimpedantie van je recorder en kun je alleen gesprekken opnemen welke jij via jouw computer voert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik camtasia en een microfoon. Camtasia neemt het heel duidelijk op en daar ben ik heel blij mee :D Het werkt supergoed bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een memorecorder kun je de gesprekken opnemen.
Zelf heb ik er één die 72 uur kan opnemen. De geluidskwaliteit is redelijk. In de opnamestand met verbeterde kwalitei kan ik 13 uur opnemen, geluidskwaliteit is dan uitstekend!

Bron: Eigen ervaring