Bestaat Wikileaks.org nog?

Ik tracht al enige tijd op de website van Wikileaks binnen te geraken, maar Google zegt telkens dat het de link niet kan terugvinden. Is Wikileaks nog aktief of wat is daar nu eigenlijk allemaal aan de hand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Wellicht moet u ipv org nl eu be de it of iets anders proberen

Toegevoegd na 6 minuten:
WikiLeaks.org is inmiddels al enkele dagen niet meer bereikbaar doordat EveryDNS heeft besloten geen diensten meer aan te bieden aan WikiLeaks. De website van Wikileaks is nu bereikbaar via Wikileaks.ch en enkele honderden mirrors welke automatisch geüpdatet worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op dit moment is het : http://wikileaks.nl/
maar dit kan zo weer veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wikileaks.nl werkt op dit moment wel.
wikileaks.com ligt er op dit moment uit. De sites van wikileaks liggen nogal onder vuur. van verschillende kanten wordt geprobeerd, om de servers te laten crashen.kan dus zijn, dat ze af en toe uit de lucht zijn.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ze vluchten van land tot land en waar ze in de lucht komen wordt het leven ze onmogelijk gemaakt door DDOS-aanvallen. Maar Geenstijl heeft nu ook een mirror in de lucht:
escape
13 jaar geleden
probeer deze http://mirror.wikileaks.info/