WOW

Toegevoegd op 29-05-2009 19:40:38
Momenteel meer dan 11,5 miljoen leden (en ook zeer populair in Nederland).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Counter Strike
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WoW (World of Warcraft), al kies ik zelf liever voor SRO (Silkroad)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat het spel 'Maple Story' is.

Met meer dan 50 miljoen spelers in heel de wereld is dit waarschijnlijk de grootste en populairste Multiplayer game van de wereld. Hoeveel mensen er in Nederland dit spel spelen weet ik niet, maar de kans is groot dat dit er veel meer zijn dan mensen die 'World of Warcraft' of 'Eve Online' spelen.