Hoe kan je filmpjes van internet zelf filmen en dan bijv. in Windows Movie Maker zetten?

Lees vraag, meer niet over te zeggen

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik deed het ook wel eens met Camstudio, maar dan is de kwaliteit niet zo goed...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb hier een paar softwares voor je waar het mogelijk is om een filmpje op te nemen + het geluid dat erbij hoort.

Fraps - Niet gratis, super programma héél erg mooi kwaliteit echt het geld waard!

Camtasia studio - Gratis! Een goeie programma, het heeft een screenrecorder en je kunt met het programma ook filmpjes bewerken!

Hypercam 2 - Gratis (je krijgt dan wel een water mark met 'unrigisterd hypercam 'erop) je kunt ook de betaalde versie kopen waar geen watermark opstaat. Niet zo'n goeie kwaliteit, maar het is geschikt voor video's over games enzo.

Succes!