Hoe zet ik een vpn-verbinding op?

Ik heb een vpn-verbinding nodig om contact te kunnen maken met Grandprix radio van Olaf Mol. Abonnement genomen bij PIA-vpn maar ik krijg het niet aan de praat. Klantenservice communiceert niet in het nederlands!

een jaar geleden
in: Internet
1.9K
fremar
een jaar geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/verbinding-maken-vpn-in-windows-3d29aeb1-f497-f6b7-7633-115722c1009c
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
uit nieuwsgierigheid: waarom een VPN nodig? https://grandprixradio.nl/ werkt prima, ook zonder VPN.
Vortexxx
een jaar geleden
"uit nieuwsgierigheid: waarom een VPN nodig? https://grandprixradio.nl/ werkt prima, ook zonder VPN."
De site grandprixradio.nl zegt van niet, voor commentaar moet je in België wonen staat op de site.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
De site is correct. De muziek 'zenders' van GP-radio zijn ook in Nederland gewoon te ontvangen. Het racecommentaar niet. Ik heb Olaf in een interview horen zeggen dat de app op de telefoon geen geoblock krijgt (ivm Europese regels). Via de app op de telefoon zou je dus ook zonder VPN moeten kunnen luisteren. Ik heb dat echter zelf nog niet uitgeprobeerd.

Antwoorden (1)

Om een vpn-verbinding op te zetten heb je eerst een vpn-account nodig. Daarna moet je de vpn-software downloaden en installeren. Volg de instructies in de software om de verbinding op te zetten. Controleer of de verbinding werkt door een website te bezoeken die je locatie weergeeft.
10 maanden geleden