Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat mijn internet soms wegvalt en 2 minuutjes later het gewoon weer doet?

zie titel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
870

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wij hebben dat een periode gehad. Wij hebben internet via Telfort. Op zich een stabiele verbinding totdat... We kregen dus problemen dat we telkens van internet werden gegooid. Kort daarna konden we er dan weer op. Mijn man heeft toen de computer helemaal gescand op virussen maar kon niets vinden. Daarna heeft hij de computer leeg gemaakt en opnieuw geinstalleerd. Probleem bestond nog steeds.

Toen kregen we een waarschuwingsmail dat via onze ip zware spam werd verzonden. We kregen er dito aanwijzingen bij om ons nog beter te beveiligen. Want onze router had een WPA2 en geheim wachtwoord maar dat was dus niet voldoende. We hebben precies de aanwijzingen opgevolgd die Telfort ons had verstrekt. Toen was pas het probleem opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk is de ontvangst met de AirPort dan even verstoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien wireless: probeer eens het kanaal te veranderen in het menu van je modem / router. Dit hielp mij enorm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding