als iemand op hyves komt, komt er dan een foto in je vriendengroep of alleen als diegene echt op jouw site kijkt?

Toegevoegd na 23 minuten:
ik bedoel als je ze al als vriend hebt. komt die foto dan op jouw profiel als ze gewoon online zijn of als ze echt op jouw profiel komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Die foto zal pas in je vriendengroep komen als je hem/haar zelf tot vriend hebt gemaakt

Toegevoegd na 1 uur:
Die foto zal in je profiel blijven staan zolang je die persoon als vriend hebt. Iemand die jouw profiel bekijkt, zal eveneens al je vrienden foto's kunnen zien, ook al ben je niet online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die foto hoort nu bij jouw profiel en zal er altijd staan als jij je hyves opent en iedereen die jij als vriend hebt zal hem zien en als je de instellingen zo hebt staan dat ieder willekeurig iemand die jouw naam zoekt op hyves, die zal hem dan ook zien

Toegevoegd na 1 minuut:
hij staat er ook als jij je hyves niet open hebt - bedoel je dat misschien? Als iemand anders je hyves bekijkt, terwijl jij niet online bent, dan kunnen ze hem dus ook zien - afhankelijk van je instellingen wie hem dan mag zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een vriend van jou zich aanmeld, verschijnt bij al zijn/haar vrienden de foto van diegene vooraan bij je vrienden, dus ook wanneer die persoon niet op jouw hyves profiel geweest is, verschijnt de foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die vriend geaccepteerd is blijft zijn foto in je vriendenlijst.
Als hij online komt, dan zie je een melding rechts onder in beeld dat hij online is gekomen. Dan moet die vriend zich niet als offline aanmelden want dan zie jij het niet.
Je kunt zelf namelijk van te voren aan geven of je online, offline, bezig, aan de telefoon enz. wilt weergeven als je je aanmeld bij hyves.