Bestaat er een site waar je live veerboten kunt volgen?

Sites waar je lijndienstvluchten kunt tracken bestaan er. Ik vroeg me af of dit er ook is voor veerboten van en naar Engeland bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, ook die van de luchtvaart zijn niet live maar met 10 minuten vertraging. De terrorist kijkt namelijk ook mee en de overheid wil mensen daar tegen beschermen.

Een kennis van mij is zeeman, als hij op zee zit mailen we af en toe met elkaar. Als ik hem vraag waar hij met de boot is, dan moet hij een afwijking aangeven die groter is dan Nederland en belgie bij elkaar. Ook om terrorisme en kaping te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leermoment van de nacht! Dank voor je antwoord!