Hoe zit het met de status van msn?

Mijn status van msn/hotmail staat volgens mij altijd standaart op offline. Normaal gesproken wanneer iemand aanmeld zie je zo'n balkje omhoog komen van degene die zich aanmeld. Maar gaat er ook een balkje omhoog van degene die aanmeld wanneer van te voren de status op offline staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, er gaat geen balkje omhoog bij msn als je status staat ingesteld op offline.
Want je staat niet voor niets offline zou ik zo zeggen.
Er gaat alleen een balkje omhoog als je alle andere statussen hebt ingesteld.
Dus niet bij offline.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat balkje gaat alleen omhoog als iemand de status 'online' aanneemt. Dus wanneer je bij het aanmelden automatisch op 'offline' gezet wordt, dan gaat er bij je contactpersonen geen balkje omhoog. Je moet dan eerst van de status 'offline' naar 'online' gaan, dan krijgen je contactpersonen wel zo'n melding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven al is gezegd: er gaat geen balkje omhoog.
Wel kun je zien of een 'offline' persoon 'online' is door in een groep waar diegene ook in zit te openen.