Ligt ing.nl eruit met internetbankieren?

12 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Cryofiel
12 jaar geleden
Vanochtend deed-ie het gewoon, en nu (13:55) doet-ie het nog steeds. Misschien komt dat doordat ik de directe link gebruik, en er niet via de homepage van ING naartoe ga:
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De link die je noemt, werkt bij mij niet. Kun je ook daadwerkelijk inloggen?
Cryofiel
12 jaar geleden
Jawel hoor. Inloggen, saldi bekijken, de transacties van de afgelopen periode bekijken, de lijst met periodieke overschrijvingen bekijken - alles werkt gewoon. Ook als ik op de link klik uit mijn vorige reactie (hierboven).

Het beste antwoord

Mijn ING niet beschikbaar

Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij mij werkt het nog. Ik geloof van niet dus...

Toegevoegd na 6 minuten:
Vreemd, nog geen kwartier geleden deed hij het bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even voor je gekeken en ja: Ing.nl ligt eruit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende melding:

"Mijn ING niet beschikbaar

Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak. "

Dus ja, hij ligt er bij veel mensen uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ING ligt eraf. Maar meestal duurt het niet lang.
Als ze bezig gaan met groot onderhoud, wordt dat altijd van te voren aangekondigd. Dus gewoon over een (half) uurtje nog eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een storing, zie dit nieuwsbericht.

Citaat: Of de storing te maken heeft met gepland onderhoud aan de site dat vannacht plaats heeft gevonden, is niet bekend. Ook kan de woordvoerder niet zeggen wanneer de storing naar verwachting verholpen is: "We werken er met man en macht aan."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Leuk, maar bij mij deed-ie het anderhalve minuut geleden (om 13:55) nog prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou hier nog niet hoor! De website doet het wel, maar het inloggen niet. Dus NIET leuk.... 8-)
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik kan inloggen, mijn saldi zien, en mijn transacties zien. Ik heb geen overschrijvingen gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan snap ik er niets meer van - hier werkt het nog steeds niet....
Cryofiel
12 jaar geleden
Hier nu ook niet meer. Zou ING haar klanten er één voor één uitgooien? In omgekeerd alfabetische volgorde, zodat ik nog vrij lang kon inloggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is het ondertussen weer actief!