Bestaat er gratis webhosting en hoe werkt dat dan?

Ik heb al wel een domein naam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

freewebs.com

Toegevoegd na 17 seconden:
startje.be

Toegevoegd na 7 minuten:
je kan je naam verkorten door naar
http://6x.to/ te gaan
zodat het (naam).6x.to wordt
of naar
http://www.dot.tk/nl/index.html?lang=nl
dan wordt het (naam).tk

Toegevoegd na 17 minuten:
het kan met elke site,
zelfs met je profiel pagina hier op GV.

om een mooie site te krijgen op startje raad ik je wel gebruik van HTML aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, eerst moet je kiezen of je tk of 6x.to wilt.
daarna moet je een site maken ik zou daarvoor freewebs kiezen.
de websitemaker van kennisnet is ook een hele goede als je nog geen ervaring hebt zikkle ook. als je site redelijk op orde is ga je naar de site van tk of 6x.to daar voer je de voledige url van je site in jesitenaam.freewebs.com dan moet je je email adres invoeren. hier een voorbeeld van deze pagina BESTAATERGRATIS.TK
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet klikken op meteen aan de slag websitemaker.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je een voorpagina?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry ik snap niet wat je bedoelt xD hier een voorbeeld van een wibsitemaker site
gleek.tk/ hier van een freewebs.
Winxclub001.6x.to
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
freewebs.com/winxclub001/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jamu... wordt het niet tijd dat je je een beetje meer gaat inlezen over het onderwerp? ik vind dat mitch001 je prachtig op weg geholpen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan.
Succes met je website.
Gratis webhosting kun je in Nederland bijvoorbeeld krijgen bij Woelmuis.

Wel plaatsen ze dan een kleine advertentie onderaan elke pagina. Maar als je voor 2,50 euro naar een telefoonnummer belt, dan kun je dat laten uitschakelen.

Je kunt ook jouw domeinnaam aan je webruimte bij Woelmuis verbinden. Zie daarvoor ook de FAQ.