Hoeveel mails kan je hebben in hotmail?

Wanneer is de inbox dus vol? Vroeger was het 5GB maar nu kan ik het nergens meer vinden :S.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Er is geen limiet meer. Onbeperkt dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zijn geen limieten meer, die hebben ze na klachten en de vele overstappen naar gmail onbeperkt gemaakt.
myspace verliest het ruim van facebook, dus hebben de ze besloten meer service te bieden op het gebied van hotmail. yahoo heeft dit ook al gewonnen. maar sinds de opschorting van de limieten krabbelt hotmail weer op.