Waarom kan ik niet inloggen bij hotmail of messenger? Ook niet op het web.

Ik heb mijn wachtwoord al veranderd, tijdelijke internetbestanden leeggemaakt, start uitvoeren>"control keymgr.dll" (geeft geen wachtwoorden aan) Daarbij op mijn beiden computers hetzelfde probleem. Kan op beiden accounts niet inloggen.
(zijn wel gekoppelt maar met ander wachtwoord ieder)

Toegevoegd na 15 minuten:
Het is ook geen probleem van de server want het begon al om 6 uur vanmorgen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Foutcode is 80048831 en wachtwoord is niet verlopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K
Kimath
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ligt de server van msn er uit, probeer het over een uurtje weer.

Het beste antwoord

Beste ramvis

ga naar tools - options - connection - advanced options ... - daar uncheck je alle hokjes behalve die van TCP - OK, dan msn afsluiten en terug opstarten, eerste keer kan het zijn dat je "opnieuw" moet klikken maar daarna werkt het weer.

Verder is er nóg een soort redmiddeltje. Je gaat MSN volledig verwijderen ,als je daar mee start komt óók de vraag of je (eventueel) wilt REPAREREN..precies wat jij kunt proberen. Succes er mee !