Is het een idee om een Favorieten-lijstje toe te voegen op goeievraag.nl?

Ik kom wel eens vragen tegen die al gesloten zijn maar die ik graag met een simpele druk op de knop terug kan vinden. Een kopje 'Favorieten' zou het naar mijn mening goed doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen... Stuur GV eens een mailtje met 't verzoek dat er een 'interactieve wishlist' komt ;).
Dan kan de community meebeslissen welke nieuwe ontwikkelingen gewenst zijn en welke niet.
Meer info: zoek op: 'interactieve wishlist'.

Antwoorden (3)

Zo'n soort knop bestaat al, bij 'gevolgd'...alleen kan je helaas geen gesloten vragen hieraan toevoegen.

Ik vind het wel een goed idee, soms zie ik ook wel vragen die ik interessant vind en zou willen bewaren zodat ik het kan nalezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, je was me net voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1, ik doel op gesloten vragen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lezen ! Dat bedoel ik ook met mijn antwoord dat ik het wel een goed idee vind, hoe kan dat nou fout zijn als je een meningvraag stelt? -_-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vandaar die ;)
Volgen is in principe de favorieten knop.

Toegevoegd op 26-05-2009 20:17:47
Bij gesloten vragen kan je trouwens 'delen' kiezen, om ze vervolgens in je favorieten te zetten van je internet browser.

Hier zou je dan eventueel weer een mapje 'GoeieVraag' in kunnen maken, om niet heel je favorietenlijst te vervuilen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah oke, vind ik wel omslachtig want kan ze dan niet openen als ik niet achter mijn eigen pc zit
Goed idee!