Waar kan ik een gratis gastenboek vinden die aan mijn eisen (zie extra uitleg) voldoen?

Het moet een gastenboek zijn:
- Zonder advertenties
- Met smileys
- Waar je youtube video's op kan plaatsen
- Waar je personen kan blokkeren
- Met een html code
- En het allerbelangrijkste: het moet gratis zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wel eens van WordPress gehoord, dit is vrije weblog software.
Er zijn heel veel plugins voor. Kijk eens op youtube naar wat uitlegvideo's. Je moet je er wel in verdiepen, maar je kan er fantastische websites meebouwen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Smilies moet volgens mij ook kunnen:
http://codex.wordpress.org/Using_Smilies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie nu dat je pas 10jaar bent en wellicht de engelse taal nog niet beheerst. Dat maakt het een stuk lastiger want bijna alle instructies en boeken hierover zijn in het engels.
Helaas ben ik ook nog niet thuis in Wordpress, ik ben het wel van plan om het te gaan gebruiken.
Wel heb ik een aantal filmpjes op Youtube bekeken, dit heeft mij een indruk gegeven wat deze software kan. Vaak wordt stap voor stap uitgelegd hoe je sommige zaken aan de praat krijgt en helaas wel weer in het Engels.
Toch is deze software in het Nederlands te verkrijgen http://nl.wordpress.org/. Ook is er een Nederlandstalig forum waarop je alle vragen kwijt kan en de problemen van anderen en de antwoorden daarop kan lezen
http://nl.forums.wordpress.org/. Of Wordpress te moeilijk is voor een tienjarige kan ik niet bepalen. Het heeft vaak te maken met doorzetten. Je hebt in ieder geval al het lef getoond om hier een vraag te stellen. Het enige wat ik je kan adviseren om het te proberen.
Loop je tegen problemen aan ga dan op onderzoek uit en gebruik hiervoor de site en het forum van Wordpress. Wie weet zijn er op goeie vraag nog mensen die je kunnen helpen.