Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dit voorkomen of corrigeren in mijn computer?

Als ik op een link in mijn favorieten/bladwijzers klik komt er vaak een lege pagina op het scherm. Als ik dan op f5 klik komt de gevraagde site. Als ik niet op f5 zou klikken duurt het gewoon minuten tot de gewenste site komt opdagen. Wat doe ik eraan?

Toegevoegd na 3 uur:
IE 8. Met Windows XP. Computer is een desktop van Acer (rotcomputer). Provider is Ziggo (rotprovider).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
734
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke browser gebruik je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IE 8. Met Windows XP. Computer is een desktop van Acer (rotcomputer). Provider is Ziggo (rotprovider).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een kwestie van troubleshooten. Stap voor stap het probleem oplossen.

1) maak nieuwe bookmarks om de ouden te vervangen.
probleem niet opgelost?

2) update je browser, je flash, je active x en je windows. probleem niet opgelost?

3) wissel van browser. (probeer google chrome eens te installeren. kun je naast firefox en IE installeren en gebruiken om te testen of dat WEL werkt)
probleem niet opgelost?

4) Installeer symbaloo om je bookmarks te ordenen. Ze worden dan online bewaard en je raakt ze nooit meer kwijt. Daar is ook een bookmark knop van, zodat je voortaan alleen nog maar op die knop hoeft te drukken om een site toe te voegen aan je symbaloo. (= je bookmarks favorieten)


Succes met oplossen!

Toegevoegd na 44 seconden:
* als het dan niet opgelost is, zou ik het niet weten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo zondag,

U kunt proberen het probleem met de volgende stappen te verhelpen:

1. Open Internet Explorer 8

2.Klik op de knop Beveiliging en klik op Browsegeschiedenis verwijderen.

3.Schakel het selectievakje in voor elke gegevenscategorie die u wilt verwijderen.

4.Schakel het selectievakje Gegevens van favoriete websites behouden in als u niet wilt dat de cookies en bestanden voor websites in uw lijst met favorieten worden verwijderd.

5.Klik op Verwijderen. Als uw browsegeschiedenis veel bestanden bevat, kan dit even duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het instellen hiervan ga je naar het menu extra kies internet opties onder aan.
Bijna onder aan het menu wat wordt geopend staat tabladen.
Ga naar instellingen tabbladen en kies: het volgende openen als een nieuw tabblad wordt geopend
stel daar uw startpagina in en druk op ok
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding