Is dit een strategie van Facebook? (zie uitleg)

Onlangs werd ik op Facebook vrienden met een meisje uit Ecuador. Kort daarop kreeg ik een verzoek tot vriendschap van een ander meisje van Ecuador, uit dezelfde (hoofd)stad. Ik veronderstelde toen dat het een vriendin was van die eerste, maar nu blijkt dat niet zo te zijn. Ze kennen elkaar niet. Het vreemdste aan dit toeval, is dat de tweede de eerste niet kan zien tussen mijn vriendenlijst. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft 1 van de 2 meisjes in hun privé instellingen aangevinkt dat ze onzichtbaar zijn in andermans vriendenlijst.

Dan kan alleen jij haar zien maar vrienden van jou niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is dus geen strategie van Facebook maar een extra service.