Kan je een weggeklikt internetsite of scherm terugkrijgen zonder het URL adres te weten?

Als je zit te internetten en je klikt per ongeluk een site of scherm weg inplaats van het te minimaliseren, is er dan een manier om het terug te krijgen als je het URL adres niet weet?

Toegevoegd na 9 minuten:
Bij IE ?

13 jaar geleden
in: Internet
14.6K

Het beste antwoord

Ja, met de nieuwste internet explorer kan dat in elk geval. Klik op 'extra' rechtsbovenin, daar staat ergens 'laatste browsersessie herstellen','zal het later exact uitzoeken want zit nu op mijn mobiel.
Je kan het natuurlijk ook altijd opzoeken via de surfgeschiedenis in je browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eventjes bij 'geschiedenis ' kijken als het nog maar net is gebeurd. Veel bezochte sites zijn daar nog te vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
( ik gebruik firefox)

Toegevoegd na 16 minuten:
ook: bij opties : start : vorige sessie en tabbladen tonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een zojuist gesloten tabblad herstellen met de toetsencombinatie 'Ctrl + Shift + T'. Dit werkt voor zover ik weet in Chrome, Firefox en Internet Explorer vanaf versie 8, voor IE7 is er een plugin ( http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/reopen-closed-tabs-in-internet-explorer/ ).
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yea, ik houd van toetscombinaties en deze kende ik nog niet! ;-) +1
Kimath
13 jaar geleden
hele handige toetsencombinatie, heb ik ook laatst ontdekt :)
Het is mogelijk om tabbladen te openen die u eerder hebt gesloten, dit staat hier beschreven.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Open-tabs-youve-previously-closed

Het is ook mogelijk om de geschiedenis en recent bezochte webpagina's zoeken, dit staat hier beschreven.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Find-recently-visited-webpages