hoe kun je gratis online eredivisie wedstrijden live kijken (op je pc) ?

ik wil al een tijdje online gratis eredivisie wedstrijden kijken weet iemand hoe je dat kunt doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

www.rojadirecta.es in combinatie met het programmaatje sopcast (gratis)

De wedstrijden verschijnen een paar uur voor aanvang in de lijst. Wanneer je op de link klikt waarachter 'sopcast' staat begint de afspeler vanzelf!

Veel plezier en niet doorvertellen he ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

livetv.ru/en

download wel eerst even de sopcast, daar kijk je het uiteindelijk mee. Voordeel van de site is dat je alle wedstrijden ter wereld kunt zien. Deze vraag is overigens eerder gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak wel, maar soms staat er ru terwijl het wel Nl is. Op een gegeven moment kun je rechtstreeks op sopcast en daarna onder favorieten je gang gaan, heb je de website niet perse nodig, tenzij je ook geïnteresseerd bent in Engels of Spaans voetbal dan het beste via de site kijken welke streamer je nodig hebt.
Bij NOS sport?