Al mijn bladwijzers in Google Chrome zijn opeens weg, wat nu?

Ik heb ze al geprobeerd te synchroniseren, maar mijn bladwijzerlijst is nog steeds akelig leeg.. Gisteren had ik alles nog, net allemaal mapjes aangemaakt om ze netjes in te stoppen.. Wie kan me helpen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb Windows 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
18.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voortaan Symbaloo gebruiken dus... ;)
http://www.symbaloo.com Kun je je blokjes niet meer kwijtraken door OS of browser crashes. Ze staan dan online, in te loggen met elke browser en elk besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin. Chrome is super goed met bladwijzers omdat ze online worden opgeslagen in Google docs. Hij slaat het alleen lokaal op als je het niet in docs wilt opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat nou onzin, het is alleen een extra suggestie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza.... excuse me? Als chrome zo goed was, waren nu al die bladwijzers niet zoek, toch? Ik HEB chrome op win7 en kan je vertellen dat het echt niet altijd de beste browser is. Soms wel, maar dat varieert dus per site en per soort gebruik.

Het beste antwoord

Als je bladwijzers zelf allemaal weg zijn, vermoed ik dat je ze echt kwijt bent.

Het enige wat ik je dan nog kan aanraden, is voortaan Symbaloo gebruiken. Dat is een soort browser-bureaublad waar al je favoriete links in blokjes in staan.

De links worden online opgeslagen, je raakt ze dus nooit meer kwijt, ook niet als je pc crasht of je je browser helemaal opschoont.

http://online.symbaloo.com/nl/

Op die manier kun je volgende keer misschien voorkomen dat je ze kwijt raakt.

Al hoop ik natuurlijk voor je dat je ze alsnog terugvindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rechts bovenaan staat een sleutel. Als je hierop klikt kun je naar extra. Vink bladwijzerbalk altijd zichtbaar aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij bedoelt ze dat ze de bladwijzerbalk zèlf wel heeft, maar dat de lijst die daar normaal gesproken onder staat ineens weg is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extra staat er niet en bladwijzerbalk altijd zichtbaar aan ook niet.
Druk eens op CTRL + SHIFT + B

Ik denk dat hij dan weer terug is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan wel naar mijn bladwijzers gaan, dat vind ik allemaal wel, maar de bladwijzers ZELF zijn allemaal weg.