Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat wanneer ik mensen op twitter een tweet stuur ik bij hun geen tweet zie staan?

Ik zie bij mijn eigen tweets de tweet wel staan met @denaamvandepersoon Maar wanneer ik naar de tweets van degene waar toe ik tweet ga kijken staat mijn tweet er niet bij.

Ik follow degen, maar hij mij niet, zou het daaraan kunnen liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij iemand mentiont (zo heet 'een tweet naar iemand sturen') kan alleen diegen dat zien. Jou volgers kunnen het zien, want voor jou is het eigenlijk gewoon een tweet. Maar voor die andere is het een mention die alleen hij kan zien.

Het maakt niks uit dat hij je niet volgt, hij kan de mention gewoon zien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je @diepersoon doet komt het wél bij jou tweets te staan, maar niet bij die gene. Als die gene @jouwaccount doet dan komt het bij zijn/haar tweets te staan, en niet bij jouwe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet die andere dan dat ik hem getweet heb? En ik zie bij sommige mensen wel de tweet van andere personen staan, en daar zie ik dan @ denaamvandepersoon. OF is dat een RT?
Jij stuurt een tweet, dan is het logisch dat het niet bij de tweets van een ander komt te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding