motherboard herkent cpu niet

ik heb een MSI K8TNEO Motherboard ik heb een processor amd 64 2800+ ik weet zeker dat dit board werkt ik de specs bekeken op internet en er staat vanaf amd 64
3200+
is het motherboard kapot of is de processor te traag

Toegevoegd na 11 minuten:
The K8T Neo-limited to the Athlon64 3000+ or Athlon64 3200+ processors.
dit is een gedeelte van de link

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Helaas zal dat niet gaan werken, want te traag.

Zoals je zelf al zegt: er staat vanaf amd 64
3200+

"vanaf" staat dus voor 3200+ en HOGER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je geeft net iets te weinig info over je cpu. Het zou kunnen dat hij toch niet compatible is. Onder de link staan specificaties voor je moederbord, met onder meer een lijst van processoren die worden ondersteund:

http://www.msi.com/index.php?func=prodcpusupport&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=565
rose
13 jaar geleden
Zet je bios eens op default en probeer het nog eens, werkt het dan nog niet moet je even kijken of er een biosupdate is voor je moederbord. Kies de laatste en installeer die, dan gaat het waarschijnlijk werken.