Op mijn toetsenbord geeft het vraagteken een = en mijn plus een ~, hoe kan ik dit terugzetten=

Toegevoegd na 2 uur:
Het is gelukt door het antwoord van Conan.
Maar nu is mijn beeld groter door Rechter CTRL en SHIFT tegelijk in gedrukt te hebben. Hoe kan ik dit terugzetten?

13 jaar geleden
in: Hardware
66K

Het beste antwoord

Je toetsenbordinstelling wijzigen van Nederlands naar VS Internationaal.

(Kan via het icoon op je taakbalk rechtsonderin)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Precies, dit is de juist oplossing :)

Andere antwoorden (2)

Rechter CTRL en SHIFT tegelijk indrukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Linker CTRL + SHIFT :) volgens mij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt.
Cryofiel
13 jaar geleden
Bij mij is het de linker Alt en de linker Shift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt links ook? Kan best hoor maar ik doe het altijd metbde rechter ;)
Annswers
13 jaar geleden
Dat werkt niet bij mij, het volgende antwoord wel.
Maar nu is mijn beeld groter door Rechter CTRL en SHIFT tegelijk in gedrukt te hebben. Hoe kan ik dit terugzetten?
Je drukt de linker shift en ctrl in en dan moet het weer goed zijn.
Succes hiermee.