Is er een middel tegen een reflecterend scherm?

Ik zit vaan in de woonkamer met de zon op mijn scherm. verplaatsen kan niet.
weet iemand goede raad?

Toegevoegd na 4 minuten:
Iets tegen een reflecterend scherm, o.a ook voor laptops enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
10.6K

Het beste antwoord

Breng een aniti-reflectielaag aan op je monitor, is bij de meeste computerzaken wel te koop.

Toegevoegd na 51 minuten:
Moet zijn anti-reflectielaag.

Toegevoegd na 2 uur:
Het weerspiegelen van uw laptop of monitor door zonlicht of kunstlicht waardoor uw glimmend beeldscherm als een spiegel moeilijk leesbaar is, wordt door onze antireflex bescherm folie opgelost. Een touchscreen wordt tevens beschermd tegen beschadiging. De Symbol handscanner en bedrijfsmatige touchscreens krijgen een facelift en worden minder snel afgeschreven. Zelfs de kans op display - scherm breuk wordt verminderd. Lichtschittering, irritant spiegelen van uw laptop behoort tot het verleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft u enig idee hoe dat heet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti-reflectielaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (5)

een luifel ophangen
of iets anders verduisterends voor je raam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ....
rolgordijnen voor je raam of de gordijnen stuk dicht doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig, stom dat ik daar niet aan heb gedacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Gordijnen of je monitor ergens anders neer zetten. Soms kan het ook helpen om een polariserende bril te gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat hij net verplaatst kon worden had ik over het hoofd gezien. Sorry

Toegevoegd na 3 uur:
Brei een grote slurf die aan een kant over jou laptop kan en aan de andere kant over jouw hoofd. Gebruik daar voor zwarte wol. Brei lekker strak want dan komt er minder licht door. Dit is wel erg warm in de zomer. Hoe je daar iets aan moet doen kan ik hier niet beantwoorden Dan moet je tegen die tijd gewoon weer een nieuwe vraag stellen. Iets in de trant van:

Ik gebruik een wollen slurf die ik over mijn hoofd en laptop trek om de reflectie tegen te gaan. Dit is nogal warm. Wat doe ik hier aan?

Om nog even terug te komen op jouw vraag. Er is geen andere oplossing dan elders te gaan zitten. Er is geen spuitbus met anti reflectie spul te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
polariserende glazen krijg je zwarte vlekken in het scherm toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat klopt. Je moet dan een positie zoeken. Gordijnen zijn handiger. Heb je geen gordijnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel maar als je met een laptop buiten zit?
jc54
13 jaar geleden
Als je met je laptop buiten zit, dan kan je je scherm zo draaien dat geen last van de zon hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jc54 Niet als je op een bankje in het park zit..... maarja daar gaat het niet om. ik vroeg om een middel daartegen geen nutteloze wannabe oplossingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je dat bankje los maken en omdraaien
Met een laptop sweater hou je de zon van het scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha,fantastisch...+
luxaflex wil nog wel eens helpen.die kan je dicht draaien als je last hebt van teveel licht en weer openen als t donkerder word.