Wie weet een printer die er NIET mee ophoudt als 1 van de kleuren op is?

Ik heb een Brother DC-145C. Als 1 kleur op is kun je er niks meer mee, dus ook geen zwarte tekst printen.
Je moet dan dus bijv. geel kopen om iets zwarts te printen.
We gebruiken hem nu om te scannen, kopiëren en uiteraard om te printen, soms documenten en af en toe foto's...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Ik heb hier nooit problemen mee gehad (Canon / HP).

Op de site van Brother kan je lezen dat als de instelling voor papier op niet "normaal papier" staat er
gebruik gemaakt wordt van de kleuren cartridge.

Weet je heel zeker dat er niet ergens in instelling niet naar jouw wens is ingesteld, want anders zou je ook bij andere printers tegen dit soort problemen aan kunnen lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb een HP. Deze maakt zwart uit de kleurencartridge als de zwarte leeg is. Het wordt dan wel duur printen, maar voor nood kan je vooruit.
jc54
13 jaar geleden
Canon MX700 uitstekende printer, voor elke kleur eigen cartridge, blijft printen ook als kleur op is.
13 jaar geleden
Ik heb ook een Brother DC-145C en daarmee kan ik gewoon zwarte tekst blijven printen ook al is bijvoorbeeld geel op net als bij jou. Maar meestal is mijn zwart het eerst op dus dan moet ik wel nieuwe gaan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op den duur moet je zowiezo wel nieuwe inkt hebben en raakt ook de zwarte op. Met de canon printer kan je zelf kiezen of je kleur of zwart wilt . Net zoals bij het kopieren maar dat je op den duur nieuw inkt nodig heb is zeker en dan kan je gewoon niet printen nou ja kan wel maar dan heb je geen tekst meer. je kan de inkt bij verschillende winkels krijgen zoals kruidvat en bol. com kruidvat is vergeleken met bol.com veel goedkoper maar je moet wel kijken of die geschikt is voor je printer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De HP photosmart print vrolijk verder maar vraag niet hoe het er na een tijdje uitziet. Ik vind het bijna een nadeel, als ik veel zwart-wit print "vergeet" ik de kleurencartridge te vervangen en als ik dan op een avond (als alle winkels dicht zijn) echt kleur moet printen ben ik in de aap gelogeerd