Wat kan ik beter doen? Een nieuwe muis kopen of de batterijen van deze vervangen?

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Logitech MX700, maar daar zijn nou blijkbaar de batterijen van leeg. Er zit een oplaad station bij dus daarmee kun je hem normaal opladen, maar omdat de batterijen leeg zijn nou dus niet. Ik zat me zo af te vragen: 'Hoelang zou zo'n oplaadbare batterij ongeveer meegaan?' Ik baal ook wel van al het opladen. Zou ik misschien met een nieuwe muis (Logitech G500) goedkoper uit zijn als je alle kosten even omrekend?

Bij voorbaat dank

M.v.g.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. De G500 is er eentje met draad, dus hoef ik dan ook niet meer op te laden. ;) Snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamen met een draadloze muis, foei!

Antwoorden (2)

Als je tevreden bent over de muis dan zou ik nieuwe oplaadbare batterijen kopen die gaan dan weer een jaar of 4 mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het ook wel een fijne muis. Maar vindt zelf het opladen ook best wel irritant. Ik wilde eerst ook met mijn neef Battlefield 3 gaan doen, (Hij heeft toevallig de G500) is mijn batterij leeg, dus moest ik weer een uur ofzo wachten voordat hij klaar was met opladen. Dus wat zal ik in dit geval doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je een goedkope muis aan een snoertje ernaast hebt liggen voor als je dit gebeurt. Ik heb er ooit ergens een voor een euro gekocht en die biedt dat uurtje opladen uitkomst. Ik ben namelijk zelf ook nogal slecht met de muis op het station zetten als ik niet achter de pc zit.
Bij draadloze muizen kan je beter een laser muis nemen, die gebruiken minder stroom en gaan daardoor veel langer mee dan optische muizen

Ik heb zelf een logitech mx revolution muis. Is ook draadloos met ingebouwde accu. Deze accu gaat gemiddeld 3 weken mee zonder op te laden.
En deze legt erg goed in de hand, vindt ik