Ja hoor, gewoon aan de achterkant aansluiten.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan met de rechtermuisknop op je bureaublad, eigenschappen en dan het scherm kiezen. (Je kunt dan kiezen voor twee schermen of alleen het extra scherm....)
rose
13 jaar geleden
Toevoeging antwoord van rose:

Je kunt verschillende beeldinstellingen laten werken:

- alleen je laptopscherm (logisch),
- alleen het externe beeldscherm,
- laptopscherm en externe beeldscherm (bv beamer) hetzelfde beeld (wordt clone genoemd),
- laptopscherm en extern beeldscherm naast/boven elkaar, zodat je een extra breed/ hoog bureaublad hebt.

Houd er wel rekening mee dat de processor en de videokaart in een laptop meestal niet supersnel zijn en er soms moeite mee kan hebben om 2 schermen aan te sturen.

Je kan ook met een toetsencombinatie wisselen tussen de beeldscherminstellingen: Fn + toets waar een beeldscherm op staat, bv F3 of F5.