Laptop aan knop blijft oranje en groen knipperen en laad niet meer op hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een acer laptop. De aan en uit knop knippert oranje en groen en laad dan ook niet meer op. Dit gebeurt niet altijd! Zodra ik de batterij eruit haal lost dit probleem wel op maar sindskort zet hij zichzelf ook uit als je alleen op netstroom werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Het beste antwoord

Klinkt als een vuil contact op je accu.
Als je de accu eruit haalt en alle contacten goed schoonmaakt zou dit wellicht beter gaan.

Kijk ook of je stroomkabel goed aansluit.