Hoe gooi ik mijn tablet weg?

Er komt een tijd dat mijn tablet het zal begeven. Uiteraard staat er van alles op zijn schijf en komt er mail binnen en is er wifi. Enzovoort.
Dus: kan en moet ik hem eerst helemaal schoonmaken( en hoe?) en kan ie daarna gewoon met het chemisch vuil mee, of zo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Openbreken en zo wel de sd kaart als het interne geheugen er uit halen kapot maken en dan inderdaad in de chemische bak, deze bakken zijn vaak wel bij elektrowinkels te vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een android tablet, kan je deze naar de fabrieksstand terugbrengen. Daarmee wordt ook alle gegevens van de schijf schoongemaakt. De externe SD-kaart kan je eenvoudig verwijderen.

Maar als je tablet het heeft begeven, kan je er niets meer mee doen.
Dan zou ik hem openmaken, en het geheugen/schijf/sd-kaart eruit halen. Ook de accu zou ik verwijderen.