Hoe kan ik de gegevens van mijn pc/moederbord ed vinden?

blijkbaar is me 'geluidkaart verwijderd' en moet ik een nieuwe driver zoeken, weet alleen totaal niet hoe ik de gegevens van mijn pc, nr merk zou ik niet eens weten kan het nergens vinden en gegevens van mijn moederbord iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is een eenvoudiger manier, download drivermax en installeer het, het programma zoekt voor jou de juiste drivers.

Download PC Wizard om te kijken wat voor hardware (geluidskaart) je hebt en zoek daar de juiste driver bij http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/PC-Wizard-Release.shtml

Typ in bij uitvoeren: dxdiag. Daar heb je alle info.

Alle gegevens zijn verzameld onder apparaatbeheer. Dus naar start,configuratiescherm, apparaatbeheer. Hier zijn alle gegevens. Succes er mee!!!!

Heb je de kabel van de speakers naar de PC wel in het groene gaatje gestoken? Heb je twee geluidskaarten? Heb je dan wel het juiste groene gaatje gepakt? Welke Windows versie heb je? Dit kan je als volgt zien: 1. Startknop op je bureaublad 2. (Uitvoeren.) 3. Intikken: winver {enter}

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100