Ik heb een Samsung 530U en heb de laptop een keer uitgezet en als ik 'm opstart dan kom ik bij phoenix securecore tiano setup, hoe start ik 'm weer?

Ik denk zelf dat het aan de HDD ligt, maar de laptop liep dus een keer vast en toen heb ik 'm uitgezet en vervolgens kan ik 'm niet meer opstarten en maakt die een heel raar geluid en de phoenix securecore tiano setup krijg ik maar niet weg, kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Niet. Het is te zeggen, 'niet zomaar', want dit kan dus aan van alles en nog wat liggen. Dat rare geluid dat ie maakt is een 'code' waarmee je pc je probeert te vertellen wat er precies mis is. Dus zolang je niet verteld welk 'raar geluid' de laptop maakt kan ik je geen zinvoller antwoord geven.