hoe update ik mijn AMD videokaart?

ik heb minecraft gekocht maar hij geeft steeds een eror.
met openGL. ik denk dat het aan mijn videokaart licht want ik heb nogal een oude. een AMD athelon 64 X2 om precies te zijn. wat moet ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk nieuwere drivers nodig. Open in apparaatbeheer, onder beeldschermadapters, je videokaart. Op het tabblad drivers kan je aangeven dat er gezocht moet worden naar een nieuwere versie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks!! : )
Download AMD cataclyst en update daarmee de drivers van je GPU. Je problemen zouden dan opgelost moeten zijn.