Zijn er al netbooks te koop met een SSD in plaats van een bewegende harddisk?

Om het netbook zo veilig mogelijk mee op reis te nemen ben ik op zoek naar een solide apparaat met een SSD.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ze zijn zeker te koop hoor :)

De prijzen schieten snel omhoog als de harde schijf en het beeldscherm diagonaal groter worden.

De goedkoopste "normale" notebook is toch al gauw 1700 euro, er is ook 1 van 753 euro, maar dat ik ook een SSD van 2Gb.

Kijk maar op de link, daar is een overzicht van SSD notebooks, de schermen zijn nog wel aan de kleine kant.

Misschien is het verstandig om de koop nog een tijdje uit te stellen todat de notebooks betaalbaarder worden / meer in massa productie komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die zijn er wel maar zijn nog heel prijzig