Hallo, als ik op het bureaublad op "deze computer" klik.., zie ik niet het icoontje van mijn interne harde schijf "Station C" Hoe krijg ik deze weer ?

Het icoontje van de harde-schijf station D laat hij wel zien maar niet die van station C, de beide schijfstations zijn correct aangesloten en ook zichtbaar in de bios.
Wie kan mij vertellen hoe ik het ontbrekende icoontje weer terug krijg in de map "Deze Computer" ?

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn hartelijke dank !!!

Nu ik mijn computer heb geschoond, is mijn icoontje weer terug. Ik wil een ieder via deze weg bedanken die met eventuele oplossingen zijn gekomen.
Allemaal " Dank je wel ".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan in explorer (of gelijkaardige tool) nog wel naar c:\ gaan ? en staat je windows op D:\ ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn windows staat op de C schijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga is bij deze computer en typ daar boven in de adres balk C:\ en kijk even of je er wel kan komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan wel op mijn harde-schijf komen, ik mis alleen mijn icoon..., die zou ik graag terug plaatsen maar weet alleen niet hoe. Voor de rest werkt mijn HD perfect, niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik kunnen doen. Maar ik weet niet sinds wanneer hij weg is., vanmiddag wilde ik naar het icoontje toe maar kon hem nergens vinden :( . Het zou dus maar zo kunnen dat hij al eerder weg was dan dat ik het vanmiddag constadeerde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De volgende keer niet zomaar meteen systeemherstel draaien hoor. Schijven verdwijnen niet zomaar. Er zal vast een simpele reden voor zijn, dus ook een simpele manier om hem terug te halen. Maar ja, nu je het toch al gedaan hebt, is dat niet meer te achterhalen.

Antwoorden (2)

probeer eens systeemherstel,als je weet wanneer het nog goed was stel je systeemherstel op die datum af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou best kunnen dat deze ergens anders in je overzicht staat, waarschijnlijk als SYSTEEM schijf ipv een standaard schijf.

Anders graag een screenshot van wat je ziet plaatsen.