Wie kan er advies geven voor de aanschaf van een notebook t.b.v. een student middelbaar beroepsonderwijs (marketing & reclame)?

Op zoek naar een goede prijs/kwaliteitverhouding + leverancier

13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan elk type laptop hangt een prijskaartje. Feitelijk is de prijs ook datgene wat we voor je kunnen zoeken in de beste configuratie. Dus als je je budget geeft, dan kan ik gericht voor je zoeken.
Rudolf
13 jaar geleden
Prijs tussen rond de Euro 550.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We gaan vandaag even op zoek.

Het beste antwoord

Voor mij vallen veel merken van latops af, Toshiba heeft zich ook bij ons op het werk keer op keer als beste bewezen en ik heb derhalve ook op Toshiba gezocht (Dell is ook goed hoor).

De beste welke ik voor je kon vinden: Toshiba Satellite C650-107

De heeft voldoende intern geheugen en een fatsoenlijke processor om lekker mee te kunnen werken op windows 7 ism paketten welke je in de reclame gebruikt.

CPU-type Intel Core i3 330M
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Schermdiagonaal 15,6"
Video uit D-Sub (VGA)
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight Edge-lit
Hardeschijfgrootte 320GB
Hardeschijftype 5400rpm

549 euro bij 4launch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Rudolf
13 jaar geleden
Prima advies!

Andere antwoorden (2)

Ik zou in ieder geval een laptop nemen met core i3 processor. Als ik er nu een zou moeten kopen, zou ik beginnen bij Dell. Daar kun je belangrijke zaken aan de laptop nog wijzigen zoals besturingssysteem, intern geheugen, harde schijf etc. De prijs varieert wel met je keuzes uiteraard, maar voor 549 heb je een latop met core i3 processor. Ook hebben ze vaak een leuke aanbieding. Let wel op de verzendkosten, want die komen er nog bovenop.

Ook kun je Dell bellen voor advies.
paulus811
13 jaar geleden
Gezien de studie, Marketing & Reclame, zou ik zeggen, kies een Mac. Vooral voor Reclamedoeleinden is de Mac een goede keus. De Adobe programmatuur draait altijd fantastisch op een Mac en de Mac blijft langer up to date. Waar een PC laptop na twee jaar eigenlijk al weer verouderd is, kan de Mac gedurende de hele studie mee en ook daarna is de Mac laptop nog waardevol genoeg om op te werken of alsnog te verkopen.
OK, in aanschaf wat duurder maar je krijgt gelijk een serie bekroonde programma's er bij, n.l. iLife. In gebruik is de Mac ook goedkoper. Je hebt b.v. geen anti-virusprogrammatuur nodig en problemen zoals bij Windows heb je op een Mac ook niet.