Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik mijn data over naar mijn pc?

Ik heb een LG KU990i (viewty) en wil graag met het kabeltje dat ik gekocht heb foto's e.d. overzetten naar mijn pc. Als ik dit probeer door mijn mobiel aan te sluiten met het kabeltje op de computer, zegt hij dat de hardware niet wordt herkent. Oftewijl: Ik kan niks overzetten. Ik wil nu graag weten wat ik precies moet installeren om mijn gegevens over te kunnen zetten met mijn kabeltje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
530

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf deze telefoon gehad. Wat je moet in de LG PC suite installeren. Daar zit ook de driver bij om de mobiel te herkennen. Volgens mij biedt LG niet meer deze software dus vandaar deze link:

http://www.brothersoft.com/d.php?soft_id=294151&url=http%3A%2F%2Flfiles3.brothersoft.com%2Finternet%2Fmobile%2FLg_Ku990_Pc_Suite_v2.0.1.15.zip

Dit zou moeten werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook met microSD kaartje werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat vreemd, meestal krijg je de software er gelijk bij, zodat je pc het toestel herkent.
Wat je zou kunnen doen is de bijbehorende software opzoeken bij Google.
Kijk op naam van je toestel, zoeken binnen de resultaten op software.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zelf heb ik samsung pc Studio.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er software bij hebt gekregen moet je die eerst installeren. Het is natuurlijk wel mogelijk dat je telefoon niet compatibel is met je Windows-versie!

Stel dat het allemaal niet lukt dan moet je het eens proberen met bluetooth om daarmee je bestanden over te zenden naar je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding