ik vind het fijner werken. met spellen zie je meer van de wereld. en met programma's heb ik veel werk ruimte. films kijk ik ook op de pc. en zie geen balken ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begin er ook wel aan te wennen. Het kijkt inderdaad best prettig, maar applicaties zijn er nog niet voor gemaakt. Het goede Vraag scherm waarin ik werk is maar 50% van mijn beeld, de rest is wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het dan weer handig dat ik internet explorer aan heb staan en surf op het web terwijl daarnaast aan het chatten ben met webcam. noem maar iets geks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip!

Andere antwoorden (3)

Nee. En bovendien kun je niets anders meer kopen, dus je zult eraan moeten geloven.
escape
13 jaar geleden
Jazeker, de hoogte is kleiner. Klinkt flauw, maar ik had voorheen een laptop (3 jaar oud) met 1600*1200 in de verhouding 4:3.

Tegenwoordig zijn er eigenlijk alleen HD schermen te krijgen met de HD resolutie 1920*1080. In de breedte ga je er dan op vooruit qua pixels, maar in de hoogte op achteruit (en ik dus bijna 200 pixels).

Voor films is breedbeeld heel erg handig, maar de meeste programma's vind ik prettiger met een 4:3 scherm. Mijn fototoestel maakt ook 4:3 opnames.

Toegevoegd na 22 minuten:
(breedbeeldformaat is 16:9).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip
De 4:3 gebruik ik voor zakelijke toepassingen. Je hebt een mooier overzicht in een compact formaat en sommige eisen nog altijd de 4:3 voor grafische dingen, bij fotografen en zo + windows server 2003 heeft ook wel de eisen van een 4:3 te nemen, maar kan ook in 16:9 in kleiner formaat.
En voor thuis gebruik ik de 16:9, vind ik persoonlijk beter voor films in high definition te kijken + ook gewone films. Kwa nadeel, Kan ik persoonlijk niet echt wat vinden behalve de fotokwaliteit, maar met het blote oog vind u het niet rap, dus ik zou geen zorgen maken, tenslotte is de breedbeeldscherm DE standaard voor thuisgebruikers en is heelwat goedkoper dan een 4:3.