Er is geen beveiliging op die dingen. Je brander is waarschijnlijk overleden (versleten laser). Gelukkig zijn ze goedkoop.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Waarschijnlijk is er een andere oorzaak, want bij andere DVD's (van hetzelfde merk) lukt het wel.
normaal kan je met elk brandprogramma een DVD-RW wissen.

anders kan de brander of het schijfje fouten hebben.

Met het programma CD burner XP ( ik kies die nu uit, omdat die gratis is, en ik weet niet of je zoiets als Nero bezit ) kan je met de keuze "schijf leegmaken" ( of erase disc als je voor engels gaat ) herschrijfbare cd's terug wissen ( en daarna opnieuw dingen erop branden )