Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik gemaakte scans naar een ander apparaat sturen?

Heb een brother DCP-J562DW printer. Zowel van vaste pc, mobiele telefoon als laptop kan ik printopdrachten geven.
Echter de scans die ik maak stuur hij alleen naar mijn vaste pc. Nu ik dit oude apparaat met windows 10 heb afgedankt, wil ik graag de gemaakte scanbestanden naar mijn laptop sturen.
Weet iemand hoe dit moet? En wil je dit stap voor stap uitleggen? BVD

een maand geleden
in: Hardware
Amadea
een maand geleden
Zelf zou ik dat doen door de scans naar een USB-stick te kopiëren en ze vervolgens op de nieuwe laptop op te slaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik begrijp dat je tot nu toe je documenten scande met een PC waarop WIndows 10 staat. Je schrijft ook dat je die PC hebt afgedankt. Ik weet niet wat je daaronder verstaat, maar ik hoop dat je hem niet bij het grof vuil hebt gezet, want je gescande documenten staan op de harde schijf van die oude PC. Er zit dus niets anders op dan het oude beestje weer aan te zetten en te gaan zoeken naar de scans. DIe staan meestal in de folder "My documents". Mochten ze daar niet staan, dan wordt het een zoektocht. In de software van Brother staat aangegeven waar de scans worden opgeslagen, ik hoop dat je daar uit komt.
Als je de scans gevonden hebt, zijn er talloze manieren om die naar je laptop te sturen, maar de simpelste is m.i. om ze te kopieëren naar een USB stick. Je gebruikt dan deze stick om ze naar een jou te kiezen folder op je laptop te zetten.
Is dit allemaal te ingewikkeld, moet je echt je gamende buurjongetje erbij halen, voor hem is het een fluitje van een cent,
(Lees meer...)
escape
een maand geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing