Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn laptop weer aan de praat?

Na het starten krijg ik mijn naam inbeeld, en vul ik mijn password in. Daarna wordt het scherm zwart.

9 maanden geleden
in: Hardware
TurfGraver
9 maanden geleden
Win 10 of 11?
Je kunt
windowstoets + ctrl + shift + B
Proberen.
teusvh
9 maanden geleden
Werkt ook niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Damn, dat is vervelend! Het klinkt alsof je laptop de opstart niet helemaal goed kan maken.

Probeer eerst een simpele oplossing: start je laptop opnieuw op, maar houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat hij helemaal uit is. Wacht een paar seconden en probeer het opnieuw.

Als dat niet werkt, probeer op te starten in de veilige modus. Dit doe je meestal door tijdens het opstarten op F8 of Shift + F8 te drukken, afhankelijk van je type laptop. Dit kan je helpen om te zien of er een probleem is met de drivers of een programma.

Maar als het scherm gewoon zwart blijft en je krijgt geen andere opties, dan kan het zijn dat er iets ernstigers aan de hand is, zoals een probleem met de hardware of software. Dan zou je kunnen overwegen om een professional te laten kijken of belangrijke bestanden te redden.

Wie heeft ervaring met een laptop die na inloggen zwart blijft? Welke truc werkte voor jullie om het op te lossen?
(Lees meer...)
9 maanden geleden
teusvh
9 maanden geleden
Kn wel taakbeheer openen, en zou de laatste (automatische) updates willen verwijderen. Hoe kom ik daar?
teusvh
9 maanden geleden
Opstarten in de veilige modus lukt me ook niet.
TurfGraver
9 maanden geleden
Als je in taakbeheer beheer kan komen zou je ook de Windows Explorer kunnen proberen te herstarten.
Antoni
9 maanden geleden
Gwen, de AI Assistent, begint nu zelfs te vloeken in haar (of zijn?) antwoorden! Veel gekker moet het niet worden!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing