Welke oplossing is er voor problemen met printer na update windows 10?

Ik ben in bezit van printer HP Deskjet F2280. Na update van windows 10 print de printer alleen nog maar de kleur rood. Heb de cartridge al vervangen maar zonder resultaat. Blijkt een typisch probleem van de HP printers te zijn. Maar wat is de oplossing?

10 maanden geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 maanden geleden
U kan naar een winkel gaan, ze kunnen de printer testen en schoonmaken als het goed is. Zelf kun je kijken of de drive op je pc of laptop up-to-date is. Ik hoop dat u hieraan iets heeft.

Antwoorden (1)

Hopelijk helpt een reset: trek de stekker uit het stopcontact. Wacht een minuut of twee. Sluit de stekker weer aan.

En zet de printer terug naar fabrieksinstellingen.
Als dat niet helpt: verwijder het printerstuurprogramma volledig en installeer alle benodigde software opnieuw.
SimonV
10 maanden geleden